Söt bebis.

Igår när jag somnat, var de någon som
ringde och väckte mig. Idag innan jag
vaknat, var det någon som ringde och
väckte mig. Kan folk inte bara lära sig
att ringa på de tider som är tillåtna. Typ
mellan 11-17 ? Resten borde vara
förbjuden samtalstid på hemtelefon .
Mobilen är man ju alltid tillgänlgi på,
förutom mellan 23-9 på vardagar

Har fått massa bilder på River idag,
eller massa och massa, 4 stycken .
Men den ena har i alla fall hamnat
som bakgrundsbild och han är så söt.

Idag blir det skola, mellan 12.30-15.00
Hoppas vi slutar innan så jag kan åka
med mamma hem. Men med min vanliga
tur så kommer jag väl missa henne med
någon minut. Allt är i sin ordning då .

Tror minsann att det är dags för frukost.
Det kurrar i magen, men jag har ej riktigt
bestämt mig för vad jag ska äta- det återstår
att se till klockan 09.40 . GE MIG MAT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback