Vår semester går till vilda västern.

Jag ligger med alfred i sängen. Jag skriver här, och
han kollar på barnprogram och äter godis. Ibland
är han söt som ett litet, litet barn. Inatt har vi frostat
av frysen, ( Normalt kanske )  så det har bara låtit ; "
plopp...plopp...plopp...plopp..." Hela natten.

Kollade på film igår innan vi gick och la oss vid halv 12.
Sjukt trött måste jag säga. Matchen tog kål på mig . Det
kändes inte som en riktig match, utan mer. jag vet inte.
Ingenting fungerade riktigt, det kändes bara konstigt .
Hoppas verkligen att den här trenden vänder nu för annars
kan vi nog säga att vi är kokta i bajs. Behöver verkligen
samla på oss poäng nu om vi ska vara kvar i div. 1. Vi
hade kunnat ha med oss tre poäng igår, men gud ville
något annat. Oflyt, okoncentration och dålig känsla gjorde
att vi ej lyckades stå emot IBF och förlusten var ett faktum.

dagen går i lathetens tecken .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback