har du en ny vän?

OMG - there is so many ways to love you.
När jag hörde denna låten i lördags fick jag
en sådan känsla i kroppen som bara skrek;
DANSA DIN JÄVEL, DANSA DIG IGENOM LIVET.

Hursom , gick upp 5 idag, körde ner Alfred
till stationen. Hem igen och örla i sängen
för att sedan somna runt halv sju igen .
Vaknade halv tio och blev sjukt sugen på
att springa. Dock blev det bara en promenad
på lite mer än en timme, med hunden faktiskt.
Så ska nog göra det imorgon också, om jag
inte tar löpet då . Ska börja med tränings-
planering nu när det snart är uppehåll .
undra hur det kommer gå? bra hoppas jag.

måsten och krav närmar sig, jag har en press.
det vet jag om, den syns inte , men den känns.
den bubblar upp, blir större och tyngre för var
dag som går. men samtidigt längtar jag , till
den första dagen, det ska bli så härligt .
ge mig.

åkte ner till staden också. gick in på H&M, något
drog mig till byxorna, och där, där hängde mina
favoritshorts som jag velat köpa i hundra år, för
ynka 100:- Undra hur mycket jag hade på mitt
presentkort? etthundrakronor, jag blev som ett barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback