jag älskar ljudet av VM

När man äntligen har tagit mod till sig känns det ändå som om det vore försent.
Även så känns det just den här dagen, som om allting egentligen är försent.
Jag fick dock det svaret jag önskade. Eller nej det fick jag inte, men jag fick
ett svar, och det var allt jag begärde. Det har varit allt jag begärt de senaste
veckorna. Nu är svaret på plats, jag är lite lättad och nu så kör jag vidare igen.

Vinst med 2-1 i en rätt märklig match. Första halvlek var vår, men sen blev
jag mest ett ställningskrig vi inte kom ur. 3 nya poäng i alla fall. och det är bra.

Imorgon ska jag sova sjukt länge, fast först ska jag ställa klockan på 4.
Hur underbart är det inte att känna att man kan sova typ 6 timmar till utan problem?

Fresten, jag ska nog tillverka en egen vuvuzela eller vad det heter. blir ni glada då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback