Sjung om studentens lyckliga dar.

Det var nog den enda sången jag aldrig lärde mig.
Eller egentligen, jag kunde den viktigaste raden,
den som även är rubrik för detta inlägg. Längre
än så kändes det inte nödvändigt. just då .
Två år sedan, två år har bara sprungit förbi rent
ut sagt. Det känns lite galet när jag tänker efter.
Det var solsken, det var varmt, det var glädje,
jag var glädje, alla var av glädje. magiskt .
SM3B är de bästa, lalala. och så höll det på från
morgon till kväll och långt ut på natten . härligt.
Champagnefrukost häs hos mig, alla var så otroligt
fina när man anslöt klockan sju på morgonen.
alla var spända, nervösa men fulla av glädje.
helt otroligt . jag hade kunnat göra om det varje
år, om och om igen. men, då tror jag att det kanske
hade tappat sin glans. eller nej, det tror jag fan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback