en katt med klös

Hur kommer det sig att man bara
är tokförkyld i den ena näsborren?
sedan bara lite lagom lite i andra?

och igår kom jag fram till att jag
egentligen är riktigt korkad. Jag
och alfred hade lagt oss och jag
hörde hur han sakta men säkert
hade blivit tagen av John blund
eftersom han gnisslar tänder så
förbannat mycket. Det hör iof inte
riktigt hit, men ändå , ni förstår.
Då, utan att ens tänka mig för
ställer jag en liten fråga till honom:
- alfred, om en katt river dig i ögat
och sedan blir rädd så att han drar
väck klon. Följer hela ögat med då?
Jag vet inte om det är en speciellt
bra fråga att ställa, eller varför den
kom sådär plötsligt. Jag förstår inte.

Idag måste jag köpa trosor eftersom
jag ska flytta in några sådana i den
här byrålådan i eslöv . mysigt .
ska också sortera sådant som inte
behövs mer och sådant som faktiskt
är fult. Tex blåa fotbollsstrumpor som
ALDRIG NÅGONSIN ANVÄNDS !

nej , nu är jag sen till tåget , igen !
PUSS

Kommentarer
Linda säger:

Jag tyckte det var en alldeles ypperligt klok fråga att ställa! Det är ju precis vad alla vill veta och vad alla ligger och funderar på under kvällskvisten!



PS: Släng de gulafula istället, vi ska ju ha blåa iår =)

2010-03-29 | 09:53:14
Bloggadress: http://smurphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback