matförgiftade ?

Ännu en arbetsdag är avklarad. Låter som om jag inte gör något annat än att jobbar, men så är inte fallet och det vet ni. Men , låt mig vara och låt mig känna mig duktig för att jag jobbar lite sådär ibland, rätt ofta, kanske, inte . ni förstår .

Började åtta imorse och sen har det rullat på i en väldig fart idag. var hemma strax efter fem och då höll jag på att decka i soffan . Men jag fick skärpa till mig och ta mig till träningen. Kallt, men jävligt skönt att springa lite.

Nu är jag alltså hemma och ska sova. För imorgon får jag besök då jag vi skall börja skriva på vår b. uppsats, är det tänkt. Sen får vi se hur det går, känns nog bättre när man börjat. Önska mig lycka till, och håll tummarna så är ni snälla, tack.

Säret & sandy. vad fan hände? Kebaben?

Kommentarer
sandra säger:

vettifan. känns lite lång tid efter för att vara kebaben.. ;)

2010-05-12 | 09:27:18
Bloggadress: http://heingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback