än en gång, nostalgitripp!

Helt plötsligt dyker champagne high upp och jag blir än en gång nostalgisk. Varför låter vi vara osagt, det räcker med ordet nostalgisk. Något som också ger mig ett par fjärilar imorgon är att jag ska spela cup imorgon, och då kan man inte låta bli att tänka på alla gånger man spelat i qpoolen och spelat gruppspel, slutspel och finalspel och alla känslor och låtar som man har med sig i ryggsäcken. Conquest of paradise!

And for the million hours that we were
Well I'll smile and remember it all
Then I'll turn and go
While your story's completed
Mine, it's a long way from done

Nej, jag får nog sluta upp att vara nostalgisk. Det är fint till en viss grad, sen känns det lite...fjantigt. Men vad vet jag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback