Don't cry daddy

Ibland måste man stanna upp, se tillbaka och konstatera att man inte kan göra något åt det som varit utan bara kan se framåt. Igår tillbringade jag kvällen i Hjärsås med god mat umgänge och tårar. Ibland kan man inte gråta för människor runt omkring oss inte förstår varför jag är ledsen. Men att gråta tillsammans med de människorna känns skönt eftersom vi saknar samma sak, och vi älskar fortfarande. Tiden läker inte alla sår, men vi går vidare och bevarar minnen. Jag ska spela match idag mot Landskrona, och jag vet vilka jag ska spela för! Dagens låt: Why are children always first To feel the pain and hurt the worst It's cruel, somehow It just don't seem right 'Cause ev'ry time I cry I know It hurts my little children so I wonder will it be the same tonight

Kommentarer
sandra säger:

ni är starka. du är stark. <3

2011-12-18 | 21:42:47
Moster Mupp säger:

visst är det skönt att få gråta ibland. allt är mkt lättare med de man älskar!!Älskar dig pyttunge!

2011-12-22 | 08:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback