gosig.

Jag hatar när saker och ting är på ett visst sätt, fast att jag intalat mig att de inte alls är så.
En svaghet jag har? En dålig egenskap? Mycket möjligt. Men det är så det är, och jag kan inte rå på det.

Jobb idag mellan 13-18. Snart går jag inte längre som timvikarie. Eller det gör jag kanske, men snart ges jag möjlighet att arbeta utan att fokusera på hemuppgifter eller olika tentor som måste avklaras. Jag kan jobba när jag vill, jag älskar det.

" det finns inget mer att säga, allt är förbi. 
det spelar ingen roll hur mycket du än försöker.
du har gjort ditt drag, du har gjort ett försök att
ställa saker och ting tillrätta. du borde fokusera
mer på dig själv istället för på mig. du får inget
gehör, du är blank och jag ser rakt igenom dig"  

mormors plättar och morfars skratt. idag hade jag behövt det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback