Alla hjärtans dag

Ja alla har vi väl hjärtan. Sen vad som ryms i dessa skiljer sig åt. Sen jag kommit hem från jobbet har jag bara degat och njutit av en ledig kväll. Det får man göra på just denna dag.

Har känt mig lite sjuk idag, och känner mig fortfarande inte helt hundra. Kommer väl spela matchen imorgon sen vakna med feber och skit på torsdag :/ hoppas inte!

Imorgon jobbar jag mellan 7.30-16.30 , men kommer vara på jobbet redan sju! Så får äta frukost där i alla fall :) snart har halva veckan gått, igen!

Har lite att fixa inför sportlovet. Många trådar att dra i för allt ska bli så bra som möjligt!

Nu kastar jag in handduken och borrar ner mig i täcket. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback