Att promenera med snö under skorna ger en befriande känsla

Har placerat mig i badet för att fundera och reflektera över dagen. Kommer inte fram till något viktigt måste jag villigt erkänna.

Jobbat från 9-16.30 och imorgon vankas det jobb från 8-16.30. Dagarna går så sjukligt fort, tom dagen igår som var riktigt lång. Jag ser redan fram emot sovmorgon på söndag och måndag. Visserligen händer det massa roliga saker påvägen dit så det är trevligt!

Ingen träning imorgon, dubbelbokning av hallen så blir till att träna f16 sen kolla d3's match tror jag bestämt.

Det är helt underbart att inte ha något plugg att bry sig om, om dagarna! Helt lyrisk!

Nej, nu ska jag gå upp och lägga mig i sängen! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback