Saknad och saknas

Ibland vet man inte vad som är rätt eller fel. Det är något man får brottas med redan som liten. För vissa går det lätt, för andra är skiljeväggen väldigt liten och linjen mellan rätt och fel är tunn, nästan osynlig. Vissa klarar sig bra, andra går in i något man inte kan ta sig ur. Det är sådana barn jag vill rädda, de som inte har en arm att luta sig mot, inte någon att prata med , få beröm av. Vi vet alla vad sådana saker har för inverkan på barn. Så nu har jag bestämt mig ; när jag blir stor ska jag rädda dessa barn.

_______

Somliga har lätt för att glömma, förlåta och gå vidare. Jag har lärt mig det nu i fallet angående han som börjar på A. Jag har varken glömt eller förlåtit men gått vidare och herregud vad skönt det är! Nu finns där annat att må bra över!


you're all i want, you're all i need !





Ni är så jävla bra!


Kommentarer
vaginus säger:

Du är bäst!

2012-05-17 | 16:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback