jag sköt en hund när jag var fem och någon borde skjut mig

Ta mig till den festen i stan , där människorär precis som du och jag .
jag tycker faktiskt om den här situationen, åtminstonde just den här sekunden.
Allting är planerat och allt kommer bli perfekt, det kan inte bli något annat med ElTrio.
( jag var bara inte gjord för dessa dar , herregud vad jag tycker om den där meningen. Den för någonting med sig som skrämmer mig, men samtidigt får mig att tänka till på punkterna till höger och punkterna till vänster )

Tänk att man börjar bli vuxen nu. jag hatar att säga det, för jag är inte vuxen och jag kommer aldrig bli det heller. Tror dock att det har någonting att göra med att jag inte har viljan till att bli det. Bara titta på mamma och pappa. Upp vid 6, cykla till jobbet och vara där till 16.00 . jag går upp 11.00 och kommer hem vid 14.00, tänk om man hade kunnat få ha det så hela livet. det hade varit helt perfekt faktiskt.
Eller det kanske man inte ska säga eftersom när man är drygt 70 bast så kanske man har tröttnat på sitt liv och då kanske man går upp sådär helt tidigt, och man gör det frivilligt. Det är dock inget jag behöver fundera på såhär innan min 18 års dag ens varit här. 89 dagar tror jag bestämt .

J tonight och det är väl fint ? grillat med familjen - mamma som är iväg på en jävla resa någonstans. Nu är det bannemaj hon som far och flänger, inte jag längre . ( tjeckien, hem , tjeckien, hem , stockholm, hem , gbg, hem )
Det var ett sjujäkla år det där, tänk att man äter kakor till frukost i andra länder ?

Imorgon kommer det något som jag saknat den här veckan, viktoria . Jag läser din blogg om och om igen och jag garvar tamejfan lika mycket varje gång.
- welcome to sweden börjar idag
- det har jag inte sett
Ibland undrar man vilken hårfärg som faktiskt döljer sig där under : s ! godis & film @ stoby mit Drogba och denise som vi måste hitta på ett namn till , hon kan få vara henry . eller rooney kanske ; ) haha .

ge mig lite hud .
/ en galen gunnar today
PS. madde, jag har städat & fy fan vad det är snyggt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback