och det var ett ögonblick som heter duga

- hej , är du hemma ännu ?
- mm ,
- okey , då går jag väl in då .
( give me som löööööve )

Nu är det slut på det roligare som man säger och det är inte ett dugg skönt.
Jag hade gärna haft hundra dagar lov till ) Men det är sådant som man får ta.
Har hunnit med en jävla massa grejer tycker jag & jag är rätt nöjd med mig själv.

Träning @ österås ikväll och herregud vad det är skönt. Musik i omklädningsrummet,
gröna gräsmattor , och boden som ett andra hem . Det känns mer som hemma där nere ; S

prov imorgon och det är inte alls roligt eftersom jag somnade igår när jag skulle läsa på .
Men skit i det , jag som är så begåvad och kan alla årtal om imperialismen och 1;a världskriget,
behöver väl inte plugga ?! ( tänk om det hade varit så väl ; S )

Viktoria, kan du ta & uppdatera din blogg nu ?
Eller just det, du har ingen dator . . . lalala.

nu ska jag ta & borsta tänderna , dags för cp skolan .
Och du kan dra åt helvete .

Grattis oskedismus . 20 år, gamle man . (F)

schy , vi är i människostaden
du kan klä av dig nu
jag säger att en hund bet sönder den , att den bet sönder den alldeles förskräckligt.

jag hatar fresten att plocka ris. jag blir så förbannad !
( fast nu ar jag ju jobbat färdigt i skogen för iår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback