och jag vill fotografera dig när du sover

och jag luktar rök .
( och jag ljuger inte någonting alls )

Helgen är förbi och herregud vad det är skönt, för en gångs skull.
Hade rövigt roligt med min pappa igår, nu vet jag vart jag har fått
all min stördhet ifrån , MAGNUS GUNNARSSON. Vi tittade på sing a long
och jag vann i låttävlingen med 3-1 ( första gången någonsin ) .
- men peka på mig då , för jag säger det snart .
 Efter sing a long tittade vi på strandvaskaren och pappa tyckte att det var
en otroligt dålig film och ' typisk svensk ' . Jag struntade i det och kurade
ihop mig med voffen i soffan. När jag skulle sova tyckte pappa att det var
skitroligt att jag ville ha dörren öppen och lampan tänd och tänt i hallen.
( Han knackade på rutan och skrapade på dörren , jag andades högt )

Har käkat två våfflor och en långekorv idag på jobbet ( grillmaster ) .
Gjorde ungefär ingenting mer än att ta betalt eftersom herrarna tyckte
att jag såg ut att vara bra på matte. Jag övervägde att dra in mitt IG i
samtalet, men kände ändå att 20+10 är sådant som jag faktiskt kan,
så jag höll det utanför.

Hade rätt roligt inatt faktiskt . Nille är störd i huvudet, kalle är elak och
oskar är ständigt full och du berättar precis vad du tycker och tänker,
( och jag kan inte göra något annat än hata det )

Ikväll ska jag försöka få bort min lukt från håret och kläderna, rök sätter
sig som sörens och det är något jag hatar faktiskt , på riktigt, året runt.
Fast det luktar förstås gott när man lägger på en flintastek och tar
av locket på potatissalladen . GE MIG SOMMAR FÖR HELVETE !

ikväll är det BORAT och jag . Imorgon är det smink och jag
eftersom någon jävla idiotjävel tagit min mascara och mitt puder
på en HEMMAFEST . jag blir förbannad så det ryker ur mina öron .

billabäbis , du är un der bar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback