och jag ville köra huvudet ner i din mage och bara gråta

Onsdagmorgon och jag brukar alltid sova länge på alla onsdagar  eftersom jag inte börjar förrens
klockan 11.40 . Men idag blev ett undantag och vilket undantag det blev dessutom, frukost på BISTRO
med mamma och ett hat långt upp i halsgropen . Hur kan man hata en bil så mycket som jag hatade
min just idag ?
Jag visst rent ut sagt inte om jag skulle skratta eller gråta så jag satte mig i baksätet
och tjurade istället och jag kunde faktiskt se min mamma skratta där hon körde
( kul för henne att hon kan köra bil då ) Bara att ta nya tag tyckte jag att hon sa . Visst hon har kanske
rätt men inte idag , för idag ska jag fan inte ta nya tag för idag ska jag vara sommarklädd och låtsas
att det inte är så långt kvar till min födelsedag . . .  ( och jag vill ha den 25 juli nu , innan jag spricker )

Träningen igår var jävligt kall och jag var jävligt trött i skinkan, tror jag fick över viktorias jävla smärta .
Hade kul och viktoria , jag håller med dig . vi adopterar lillan på påsklovet , hon är ett lyckopiller  ; )

Match på fredag @ åhusfältet och herregud vad det var hundra år sedan jag spelade match, iaf fotboll.
Mys på fredag med ' rutinen ' & jag har saknat det .  ( ska inte åka iväg så igen , jag lovar hjärtat )

Prov i spanska idag och tro det eller ej , men jag har bestämt mig för att få g+ , för det är nog det enda
jag kan komma upp i , hur jag än försöker ; )    i love you bert .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback