inte en helt vanlig dag, som förra året vid den här tidpunkten.

it's christmas time and i want to fly away .
   på ett sätt känns det skönt att jag inte ska
tillbringa min kväll och juldag på bjorksater,
eftersom där kan finnas människor jag helst
inte vill byta blickar med.
    Fast om man ordnar
en sådan riktig jävla fylla så man bara yrar,
då hade det gått bra men en sådan fylla tycker
man inte ofta för då blir man kallad fjortis, usch
vilket ord, verkligen hemskt är det . För övrigt
steg jag just upp ur sängen på riktigt och tog på
mig kläder som faktiskt har rätt till att hamna i
just kategorin kläder.      så this is christmas. 
 
Imorgon börjar jag knega som ohoo säger
klockan 5 på morgonen. Om jag först cyklar
nerom stan så kanske jag kan få syn på massa
odrägliga fyllon som är påväg hem. Fast det känns
rätt skönt att veta att man kommer vakna upp enbart
trött utan någon hemsk bakfylla, och sen känns det ännu
bättre att veta att man tjänar pengar istället för att bli av med
dem på sprit.  ( ibland är jag nöjd med att vara jag,
för jag är den enda som är såhär, och det är bra. 

  Jag har en dröm men den vågar jag inte berätta ännu,
för jag måste få besked om jag har kapacitet till att bli "den"

Så som i himlen ger mig gåshud och jag tänker tillbaka på
sådant som varit och då blir det till den finaste filmen jag
någonsin sett.      jag kan inte rå för det, jag kan bara inte.

idag är det fest @ sand, fast jag ska dit och vara söt och inte
låta mina ögon gå i kors så som dom ger ibland en lördagnight.

keep bleeding.
     du är ett av tusen
nålstick varje kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback