och jag begär ingenting av dig längre

för en gångs skull är jag nöjd med vad jag lyckats åstakomma under en mattelektion .
 har räknat en hel uppgift ( a , b , c , d ) på en timme och tio minuter .
( och jag vågar inte tänka på hur mycket jag kommer behöva göra under helgen för att hinna klart i tid )
men anna , du behöver ju inte ge upp riktigt ännu  .

torsdag och det var gode mat i skolan , jag är mycket tacksam över det . Hade fotbollsgymnasie teori igår och det var rätt så kul faktiskt . tänk att jag kunde koncentrera mig i hela 1.5 timme  ; ) .  Hade fys nu i eftermiddags också och gympaläraren verkar ha svårt med namn . ' madde ' - jag är fan inte madde ; )
( det var en sådan lektion jag inte kunde tänka på det som egentligen är förbjudet . )
jag är glad när jag slipper vara i närheten av dig , för du förstör , förstör så fruktansvärt mycket hela tiden .

har kommit över matchen igår nu och jag har egentligen bara kommit fram till att det kanske var rätt bra.
att kliva rätt upp från 3;an ( + kval ) och sedan spela 1 år i 2;an och ta direkt steg upp , ne , vi harvar nog bäst ett år till . hif's damer - riktigt bra .

om en timme kommer vikz ' drogba ' och då ska vi fixa paket och äta mat för att sedan bege oss ner till österås och smutsa ner oss . jag ska ha min snyggve mössa ( gul , sportjohan ) - en riktigt kalkonmössa.

imorgon är det dags att vara lite fredagsfin . slipper cykla till skolan och då känner man sig alltid lite finare : )  ( för igår/idag var det ett riktigt helvete att ta sig fram ska ni tro ) - skotta lite snö för helvete .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback