och jag hade inte kunnat föreställa mig någonting utan dig , om jag skulle vara ärlig

lördagkväll och melodifestival hysterin är äntligen över .
 Menar jag verkligen äntligen ? Jag är ju faktiskt den som suttit bänkad framför alla deltävlingar och gjort upp mina egna röstsedlar tillsammans med vänner och familj . jag är den som spelat in en deltävling för att jag hade annat för mig just klockan 20.00 . Jag är ju den som just nu sitter och deppar över att marie lindberg "bara" kom på femte plats med 70 poäng . Hon kom ju faktiskt som en blixt från klar himmel , men ändå . hon var bättre än en femte plats enligt mig .       Då dröjer det ett helt år innan nästa melodifestivalhysteri tar över mina lördagskvällar ( ska ju dock titta på stora melodifestivalen då the ark ska spöa skiten ur alla misslyckade låtar från  övriga europa )
        match idag och det känns i både knopp och knä kan jag säga utan att överdriva .  knäet blöder och huvudet dunkar och jag får panik på det hela ( det är nog du som orskar den )  förlust och ingenting att säga om det , mer än att vi stod upp bra i 75 min .  2-1 i halvlek är ett rätt bra resultat faktiskt .
               mittbacksplatsen står för dörren imorgon och halleluja säger jag . 
( men jag kan ju faktiskt slåss och brotta ner folk om jag skulle vara ute på hal is ,
bara tänka på sonjafittan så ska det nog gå kanon )

    jag är lite lycklig idag , och det är för att jag inte träffat dig på en hel dag.
( jag har ingen som helst aning om vad jag faktiskt såg i dig )

Kommentarer
Anonym säger:

du är bäst på plan as usuall : )

2007-03-11 | 18:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback