och jag hade kunnat döda dig en vacker dag som den här .

' och jag var alltid där för dig ' 

det blev lite jobbigare ju mer tiden gick , antar att det är så det ska vara ?
Vintern har äntligen blivit bortbytt mot fantastisk vår och det finns egentligen ingenting mer jag hade kunnat önska mig . Möjligtvis lite varmare , lite mer löv på träden och lite mer blommor . Men det kommer med tiden och tid ska jag ge det. ( jag skulle kanske givit oss lite mer tid , tid som vi gjort oss förtjänta av ) Huvudet är lite tyngre nu än vad det varit på länge . Tankarna bara snurrar runt och jag vet inte om jag är full eller tom , känner ingen skillnad längre. ( Du bytte bort mig och jag antar att jag får ta det för vad det är ) nu ska jag ut och cykla en vända .
( jag vill ge dig allt det där ) grattis viktoria på namnsdagen , jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback