och jag hade velat sticka en kniv i din äckliga kropp , utan att få dåligt samvete.

lördagen började perfekt rent ut sagt . Vaknade pigg som en mört, käkade godis med min vän viktoria och allt var frid och fröjd . Körde ner henne till staden ( där alla ser likadana ut ) och lämnade henne där . Sen körde vi upp på jaacobskolan och tittade på HIF's herrar som mötte löjliga frosta. Förlust med 6-3 ( det var lite surt ) men min kusin var snäll som lindat om min klubba , jag blev nöjd .    Efter deras match tog vi tag i våra liv och värmde upp , kanonjobbigt .  Matchen kom och den inleddes lite trevande men vi vann och vi gjorde det på ett snyggt sätt , 7 - 2 .
( där var en kvinna i sina bästa år som fick sig en liten halvt elak kommentar , jag ber om ursäkt  )  stack hem och fixade och donade . Begav mig sedan till Sandburg och lämnade mina tillhörigheter för kvällen . Stack vidare ner till cats för att avnjuta en himmelsk måltid ( sjukt mycket mat , lennart , du blir min matdrottning ) . Festen började och vi började spela twister , sjunga och spela en massa skumma kortspel som jag inte fattade några regler på .
 ( sen var det något som gick snett och jag blev förbannad och gick hem , tror det var bäst så . tack hif's damer )
3;a i div 2 första året är något jag är helnöjd med . Snart ner till Helsingborg och spela match . jag vill spela på innermitten. ( jag ska göra ett mål & ett ass då )                                            ikväll är det playa del sol och jag längtar .
' ge mig en enda jävla anledning till att sträcka ut mina armar och låtsas att jag bryr mig . jag har lagt av med det '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback