och vart tog allt vägen , allt som aldrig funnits ?

Stopp , stanna för fan är en ny favoritbok . När jag kom till sidan 130 kom jag på att jag redan läst den och jag vet precis vad jag tänkte då , och jag vet precis vad tänkte igår 
( du var för ung för att försvinna , väck mig och kom tillbaka )
En bra bok som tar tag i ens kropp och låter en följa med på något som man oftast undviker att tänka på . Antingen är vi för fega eller så tänker vi bara att ' sådant händer inte oss ' . Den tanken gör mig livrädd .
( du är där uppe och jag är här nere och jag vet att du ser efter mig , så som du alltid gjorde, så som du alltid gör )

Idag är det fredag och det älskar vi . Ser faktiskt fram emot Bert's lektion . Mest för att se hur lång tid det tar innan han börjar gapa och skrika och undra varfan vi tog vägen i onsdes . Sen är det ju bara massa skitgubbespel och nu på senare dagar har vi övergått lite till president och rövhål . En förändring är rätt bra faktiskt , det har jag hört .

Fotbollen igår gick sådär .
( ville ta fram min pistol och skjuta mig själv i benet , det hängde inte med )

dina ögon är fantastiska och ditt leende det skrämmer mig .
( hur fick du allt det där som du inte förtjänar )
" vågar du , vågar jag "

Fredagsrutinen bryts och faller idag och jag lovar att ta upp den nästa fredag , det gör jag viktoria : )
Ska titta på 'linas kvällsbok' idag med billa och det ser jag fram emot . Vi är de tre o'na .
 ( jag älskar dig och det vet du om )

jag saknar dig :/
det räcker nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback