och idag blir det en dag som jag aldrig varit med om förut

Och allt borde kännas som vanligt , men ingenting är ändå sig likt. 

' jag älskar cykelturerna med dig, trots att du fösöker ha ihjäl mig några gånger varje gång.
idag var det ju inget mindre än nässlor under fötterna och halvt nere i diket, och du bara skrattade '

Jag blev helt galet sugen på att titta på ondskan för någon dag sedan och jag letade , ja herregud vad jag letade efter den . men den fanns ingenstans . fast idag när jag låg och kröp på golvet och letade efter en jävla boll så jag kunde leka med min hund, då hittade jag den där under. Helt bortglömd och övergiven . Så nu tittar jag på den och den är jävligt bra faktiskt. Tycker dock att den är lite läskig ibland och jag tvingas hålla för öronen för att ljuden skrämmer mig ; S jag är nog lite mesig . 
 
( jag tänker på dig )

mofie , jag saknar dig

ibland känns allt så konstigt. Som om allting bara försvinner. Ena sekunden ligger det i handen och man är hundra på att det ska stanna där för evigt. Sen bara efter en blinkning är allt borta, som om något blåst bort det från handen . och man har inte märkt någonting . man bara tar och tar allting för givet . det är en sådan grej som kan göra mig ledsen, arg, besviken och illamående på samma gång.  ( antar att det är sådant man får ta )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback