och jag såg ett dregglande lejon, stod på toppen av sorg.

Korta shorts, risig tröja, ruffsigt hår och en tallrik jordgubbar.
Det känns verkligen att sommaren är här närsomhelst, det gör verkligen det.
Det känns inte som om det var så länge sedan man stod på kullen vid ljungdalaskolan och sjöng ' flaggan vajjar på sin stång, lyssna till vår sommarstång ' . man slutade sexan och allt verkade vara så långt bort. Man började sjuan och man betraktades som liten och man kunde inte tänka sig hur någonting skulle bli, dagar som de här.
Nu sitter man här och ska sluta tvåan, inte så värst märkvärdigt, men ändå, så är det iallafall. Innan man börjar trean ska man ju bara få finnas till. Det är nog det jag är bäst på. Står utan jobb vilket betyder att jag även står utan pengar. Antar att jag få skylla mig själv, igen . Plander har jag gott om. Jag ska tillbringa lata dagar på stranden, jag ska måla mitt hus, jag ska spela gothia cup, jag ska fylla 18, jag ska ro hem ett körkort är det tänkt.

Jag vill inte känna mig sådär vuxen. Det räcker med de tankarna nu . Körkort, det har mamma och pappa och de är nästan 50 . det låter helt avlägset och jag vill inte ; S . Det blir väl så när man börjar växa ur barnkostymen. 890725, det är inte alla som fyller arton just då, men anna sara therese gunnarsson gör det och jag ställa till med kalas .

Har tillbringat mina senaste 20 timmar med
' jordgubbsglass '  och det är något jag verkligen tycker om.
( snart ringer du och jag kommer inte kunna landa, förstår du det )

jag saknar dig mofie. men du har det bra nu. Det vet jag .
Och du har min tavla' världens bästa morfar ' på magen .
Så du glömmer inte bort mig i första hand, och jag glömmer aldrig dig.

Klumpen i min mage som jag haft har försvunnit och det är ju inte lite skönt.
" du förstör som ett svin, fattar du inte det, idiot " .

( jag är beroende av  mitt badkar men det stör inte mig, absolut ingenting )
Hatar dock att vara ensam hemma ; s det gör lite ont att inte ha någon att prata med.
/gunnarpunnar, två steg före dig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback