och jag saknar dig runt runt hela dagarna

Idag är jag bara lite halvt irriterad på solen.
Den är sådär löjligt disig och den känns allmänt långt borta ; S
Idag spelade jag och sara sänka skepp och hon vann 2/2 , dåligt av mig.

Lyssnar sönder på do you know what it feels like, den är typ jävligt bäst anser jag.
Ska dessutom ta tag i det sista projektet i skolan nu denna terminen, svenskan.
Helt meningslös uppgift som antagligen kommer göra mig förbannad, trots att den bara verkar halvsvår ; s

Idag är det match, igen . Känns som om vi spelar det hela tiden faktiskt : /
18.30 @ österås , IFK - WÄ . ge mig lite poäng nu laget.

Jag grät som en hund igår på GA . ' hans organ slutar helt enkelt att fungera '
Det var precis så, precis så som han sa det. Jag hatar att det slutade så : /
du är lite utav en fantastisk människa.
( vi levde ett rikt liv, för vi hade varandra. så sa du alltid. du har det bra nu )

J , jordgubbsglass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback