jag hatar söndagar som den här.

Vaknade upp och var galet pigg vid 9.
drog på mig " de gamla trasorna " och begav mig
hem till fyllehuset. Alla låg och sov , men jag väckte
dem helt utan att få dåligt samvete. Käkade rostade
mackor och traggade skit om deras galna kväll.
 ( jag har kul när jag är där med dem där )

jag tror jag har börjat få kalla fötter. Jag hatar det
Jag vill vara där du är, samtidigt vill jag fly . Jag vill
inte bli klämd, jag vill vara där du är, jag vill inte
bli klämd mer. // idag var det helt okey att träffa
honom .  Hjärtat slog inte fortare, och jag märkte inget
darr på rösten , det var längesedan nu annapanna.

varför är det så att söndagar ofta innehåller sådant
Som ingen annan dag innehåller? man städar,
men är trött och man önskar att det vore fredag igen.
man har lixom "ork" till sådant som man inte har
en helt vanlig tisdag.    Jag är verkligen expert på att
tänka på sådant som jag inte ska tänka på, idiot !
( det finns alltid sådant som man förknippar
medsaker, jag hatar det, jag vill skrota det ,
                                                      och jag ska klara det ) .

på tisdag ska jag tatuera mig, det kommer bli nice.
Jag kommer kanske skrika, eller gråta eller bara
ligga helt matchostill, tror faktiskt bara på första
och andra, för jag kan inte vara matcho .

jag ogillar vissa människor.
 och jag ogillar människor
för att de umgås med dem
som jag ogillar som fan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback