och du kan väl sälja din kropp som du gjorde förr ?



Ibland hatar jag att få ögonkontakt med människor jag inte känner.
det är precis som om de kliver under min hud och försöker läsa
mina tankar. Som om de försöker förstå varför vissa saker är som
dem är. Men det värsta är ändå när man blir bemött utav ett
falskt leende. Alla ser, hela världen ser att det är fejk, förutom personen
som bär det.
    
      kan inte Halebop - reklamen ta tag i sig själva nu och börja
fokusera på att göra en någorlunda vettig reklamkampanj ?
   Massa stön och " ring bara mig " - det hör inte hit baby .. 
                Idag är det onsdag och det tycker vi inte om, inte när
träningen varar till ungefär 3 inatt, så känns det i kroppen iaf.
  Efter träningen ikväll är det studentfest, vi kommer vara söta. 
              
din kropp är inte värd två kronor, det vet du väl om ? 
   ditt leende fastnar inte längre på hinnan, det känner du väl till ? 
ditt skratt klingar inte lika rent, det behöver jag väl inte berätta? 
ditt riktiga jag är gömt under en fasad, det vet jag att du vet.


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback