jag kan bara säga, det är ni som ska ha tack.

Hallau KIDDY !
jag hittade faktiskt mitt pannabann längst ner i väskan, så nu åker det på igen och jag bli vildare än någonsin : )
båstad är förbi och herregud vilken upplevelse det var. Både på och utanför plan.
Tog oss till semifinal där vi tyvärr blev besegrade med 4-3 i sudden. Låg dock under med 3 - 0 i paus. mycket mys var det.

Fredag och lördag var det fest. vi klättrade in och ut på balkongen, förbannat jävla nice hade vi det.
säger som jag sagt de senaste dagarna. jag har jävlar i de inte tid med att skriva långa inlägg. nu ska jag duscha.

i'm just like bond..
( internt som fan )

Kommentarer
Cornelia säger:

"jag ska också bli så bra........ MEN DET HAR JGA JÄVLAR INTE TID TILL" ..... vilket tryck det var i helgen! tack gumman! ROOKIEFEST NÄSTA ;) inte lugnt duuuuuuu! <3

2008-08-05 | 00:09:41
Bloggadress: http://fashionfadesstyleis3ternal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback