mina convisar har förstört mina fötter....sooo ?

ibland klarar jag inte av att förneka saker längre.  det blir som en tyngd, som aldrig vill bli lättare.
varje steg jag tar , och varje tanke jag tänker, händer det ändå ingenting som får mig att känna mig lugn.
det känns som man slagit mig i huvudet, trampat på mig och sedan bara gått därifrån. jag måste sluta
förneka, jag måste sluta fundera över huvudtaget,

idag har varit en sådan dag som hamnar i "underbart" kategorin.
jag vaknade upp brevid David då klockan var typ sex. Sedan gick han
till jobbet och jag sov vidare. Åkte sedan hem från Helsingborg , och
mötte upp maddypaddy, begav oss till kristianstad och hittade ingenting.
for sedan tillbaka till hässleholm. gick och tog det lugnt, kanske för lugnt.
sen åkte maddy hem och jag gick hem till bror & ida. Tog sedan bussen hem
för att städa min garderob, och det ser numera alldeles underbart ut i garderoben,
desto värre utanför. men det får vi ta lite senare, när jag fått avreagera mig.

ett nytt år står för dörren och allting känns som det
brukar, dock ska jag förändra det för jag vill inte ha det så.

gott nytt år kära vänner,
för nej , jag tror inte jag
kommer uppdatera något
mer innan 2009, det är jag för lat för.

det känns som du är expert på att jämföra, och hur
jag än tänker, är det jag som hamnar i underläge.

Kommentarer
Emlan säger:

Gott Nytt År gumman! Puss <3

2008-12-31 | 15:33:55
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback