19 år den 25 juli.

Idag älskar alla mig på jobbet, måste vara för att jag just delat ut 66 kartonger choklad, hasselnöt. Fast dem vet inte om det än, och hatar mig antagligen för jag kör runt på min söta truck och bara ler , med just 66 kartonger choklad bakom mig. Så egentligen är jag nog inte mer uppskattad än vad jag var igår, då jag var helt vanlig . Så jag vet egentligen inte varför jag ens bryr mig om att prata om det. Nu är mamma på jobbet, pappa håller på och fixar med vårt staket och jag sitter här på kontoret och har rast, eftersom jag inte hade rast tjugo i fyra eftersom jag  A L L T I D glömmer bort den förbannade rasten. Helt träningsledig idag och det känns magiskt skönt. Min ben är slutkörda och mitt huvud längtar bara till BÅSTAD - 08 . Så vitt jag förstår är det sjukligt kul, mycket folk, nice planer och jag ska bo på hotel. Har väl inte hänt så jättemånga gånger i mitt liv, så jag ser fram emot det. Fick ett pannband igår, utav wallovic, HELLO KITTY . Det känns nice nice fågelbajs.

ska bege mig till solariet efter jobbet
eftersom man inte får någon vettig jävla
sol på sig när man sitter här inne, och vill
inte skrämma bort folket om jag skulle ta
av mig till bikini i båstad, piiiiinsamt.

Imorgon fyller jag 19 år
och jag bryr mig som fan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback