23 dagar kvar till min födelsedag.

Det var ett helt annat jag som steg upp ur sängen imorse. Dock med samma trötta ögon som alltid vid 05.45. Men på något sätt log jag, jag har fortfarande inte kommit på varför i hela friden jag bara log och log.
 Får väl försöka knäcka den nöten när jag kryper till kojs ikväll. Ingen träning ikväll, benet krånglar och jag är både förbannad och lättad. har ingen lust med att förstöra någoting som kommer att bli bra, förhoppningsvis, vill inte bli långtidsskadad. har ätit jordgubbar idag, det kan ha varit det som förhöjde min glädje idag,
Eller så är det bara det att det varit förbannat mycket sol idag, som jag tyvärr inte fått ta del av dock , men bara tanken av att solen inte övergivit vårt land, det gör mig lycklig enda in i själen.
   min dröm kommer inte uppfyllas idag heller, få skriva av mig, där folk kan läsa mig, förstå mig, fråga mig om vad jag håller på med. Skriva i en tidning, kunna luta mig tillbaka och känna mig stolt och nöjd med vad som tryckts i tidningen. Det låter löjligt, men drömmen kommer aldrig bli sann. Är nog dags att sluta upp och försöka nå det, bara onödig tid .
Ska hem till min kära moster idag och prata av mig, för jag saknar det jag hade vid den här tiden förra veckan , det försvann och gick upp i rök. jag förstår inte, du gör och jag är glad för att du inte ångrar dig.
förhoppningsvis blir det tatuering på fredag, jag hade blivit magiskt lycklig. Ska tillbringa kvällen i klippan och det ska bli myse. På lördag bli det hbg och shopping med min underbara sandra. På kvällen är det fest fest fest i kristianstad med dem bästa. Fransk hotdog x 2 rent av kanske ? nu tutar det här ute, so long fuckers.

Kommentarer
Sandra säger:

2008-07-03 | 12:42:23
Bloggadress: http://heingard@
Sandra säger:

Mys mys mys på hög nivå! :)

2008-07-03 | 12:43:01
Bloggadress: http://heingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback