4 dagar till min födelsedag.

Tusan vad helgen gick snabbt alltså.
Fredagen tillbringade jag i min säng, och drog tidigt till ängelholm för att träna. Därefter blev det hem och bytta kläder för att sedan bege sig till klippan och nellovic. Väntade sedan på den andra anna, och drog till Helsingborg där vi tittade på Sex and the city - movie. Den var söt, fin , romantisk, kärleksfull, vacker och allt det där. Efter det körde vi en liten runda för att hälsa på en utav deras vänner i åstorp tror jag det var. Är inte så bra på att orientera mig . Därefter åkte vi på fest och jag kunde reda ut några frågetecken, fick dock ett par andra saker att fundera över. Åkte igår till Väla för att göra precis ingenting, fick köra dit eftersom stuff såg bulor överallt, riktigt roligt. Skitdålig på att parkera, men vad gör det när man har trevligt ! ?     tillbringade sedan kvällen med...vill, ska kan, borde, ska inte, kan inte. jag vet inte. jag bara är nu ?

jobbet idag gick jävligt snabbt.
me like alot.


jag älskar dina ord
samtidigt som jag hatar dem.
ditt sätt att säga dem får mig att smälta.
sättet du säger dem på skrämmer mig.
jag vet ingenting längre.

Kommentarer
Cornelia säger:

STUFF! Hahaha. du är bäst gumman! glad att jag träffat dig!!

2008-07-21 | 21:38:12
Bloggadress: http://fashionfadesstyleis3ternal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback