du är lika mycket värd som en gråsten i havet.

Jag föll när du satte dina läppar mot min hals
och det blev rusningstrafik i mitt bröst.

cigaretten i din hand var för första gången vacker
du gör något med den när du tar ett grepp om den.
ta ett grepp om min kropp och håll mig nära.
jag vill vara din för en dag, ta med mig överallt.
låt mig få leka med tanken att jag är din .


just nu har jag en sådan konstig känsla i mig.
att jag inte räcker till  , hur jag än gör. Födelsedag
om tio dagar och jag längtar knappt dit. ge mig
ännu en tatoo så ska du få se på nakendans.

idag körde jag jävligt mycket truck och lyckades
dessutom köra in i väggen två gånger. Jag skrattar
tom åt mig själv, för så värdelös får man inte vara.
 jag ler, så le ikapp med mig, åt alla dessa sakerna.

( nej , inte någon ny, inte nya känslor, bara samma panik
och hat strömmar genom min kropp som för 4 veckor sedan )
du gjorde ingenting bra med mig, du raserade allt jag byggt
upp trots att du lovade att aldrig förstöra mig , lögn,

seriöst. när jag läser sandras blogg så känns allt som en
stor jävla lucka, kurre ? när träffade jag dig ;D haha. ! fan
vad livet är underbart.  bag in da box är min favorit !

jag blir hög av dina hjärslag,
jag blir hög av din blick,
jag blir hög av din doft
jag blir hög av din ansikstform
jag blir hög av din charm
jag blir hög av allt som du har.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback