han var är han är , alltid där.

jag har inte tänkt på det viset innan, men colplay är förbannat bra .
       dina läppar påminner om sötman i melodin. jag har en dröm
den kommer aldrig slå in . den är för snäv, den är för lång,
den klär inte min personlighet, den är för ..jag finner inga ord som
beskriver mig själv längre, ska jag le eller gråta ? jag ska lyfta och bli
svettig som aldrig förr, jag ska ge mig på dig i drömmarna, ge dig en
hand och hoppas på att jag kommer över det så småning om. le mot mig,
le mot mig solen.

alla bilder, alla låtar, alla ord
allt har klamrat sig fast och
tårarna verkar hårdare än någonsin .
jag kramar hjärtat, jag krampar monkey..

Kommentarer
Mattigol säger:

Coldplay är bäst! :D

2008-07-01 | 20:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback