Helgen blev fantastisk !

       Nr vi begav oss mot helgens äventyr hade vi inte en nda tre poängare med oss sen tidigare matcher. När vi åkte där ifrån hade vi det, en tre poängare med oss hem , och personligen ett blått ögonlock, som jag def inte hade med mig upp!
    VI hade lika gärna fått med oss 3 poäng från lördagens match, men om man är ett lag som RÖNNBY har man råd med att spara vissa spelare, för att sedan slänga in dem när det ser mörkt ut för dem. Som sagt, inte alla lag som har en landslagsfemma som gör 9 må varje match ! Tänk om man hade den truppen = ) . Fast den matchen är inte viktig, det är gårdagens match och vi var grymma. från minut 0 till minut 60, trots att vi var i underläge efter 10 minuter, men vi ordnade upp det och vann med 6 - 2 . det kändes riktigt skönt = ) har haft en riktigt bra helg, och ser redan fram emot nästa ! 

Idag är det skola från 8 - 3 och det lockar mig igen, eftersom jag är i stan tjugo i fyra och måste bege mig till träningen vid kvart över. det är inte ok !

 L I N D A "DOLLY" O L O F S S O N - du skulle bara våga att vara skadad i slutet av veckan !

Kommentarer
Il Capitano säger:

Hrmf.... Ja kära lilla pucko-kusin, läste att du ägnade en fredagskväll åt att kolla på otroligt tråkig match med HIF herr.... Denna match var säkert tråkig, men det var faktiskt Engelholm-Balrog heller.. Inte heller Engelhom-Täby var någon större underhållning för den delen.... Väntar fortfarande på mitt skaft!!!!



Ha det bra!

2008-11-11 | 14:48:10
Linda eller ska jag säga Dolly ;) säger:

Jag är inte skadad :) så nu kör vi som f-n...ladda med kladdkaka

pöss

2008-11-16 | 11:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback