puma förföljer mig

Idag kan man verkligen säga att skolan gett mig sovmorgon.
Börjar inte förens klockan 13.00, vilket innebär att jag tar tåget vid 12.18  = )
Det är en sådan bonus man verkligen blir glad över. Något som man blir
mindre glad över är det här med hösten och allt vad den för med sig . Jag blir trött, mina föräldrar blir trötta och tom min hund märker av detta alltså. När mamma är ledig är det pappa som tar ut Tascha (hunden) på promenad vid 6 tiden. Men inte de här två senaste dagarna, då har hon sovit så hårt att hon legat och snarkat. Hon sover på en stor stor kudde i mamma&pappas rum, därav vet dem att hon snarkar. Papp han ringer alltid till mamma hem, så vi får väl se vad han säger idag om vår hunds snarkningsproblem. Till saken hör också att mamma väckte  Tascha idag genom att klappa henne lite lätt, och då var klockan halv 8- det är en charmig hund vi har måste jag säga.Jag vet att du älskar henne Billa!

Om vi tittar på träningen igår, så tycker jag att den gick jäkligt bra. Passningsspelet fanns, försvaret satt , alltind fungerade bra och herregud vad det känns bra inför helgen. Men jag har lärt mig att inte ta ut saker och ting i förskott. Så vi får väl se hur träningarna under onsdagen och torsdagen ser ut .

Sen har jag ett litet litet problem till. Det här med att säga onsdag ?
Min pappa klargjorde verkligen för mig för någon dag sedan att jag
verkligen säger det med u, unsdag. Men varför säger jag inte omelett med u då?
jag måste knäcka den nöten, eller så får jag helt enkelt lära mig att snacka korrekt.

Helgen var väldigt underhållande måste jag säga. Fredagen spenderade jag i Vittsjö och kollade på innebandy. Förlust med HIF herr i en otroligt tråkig match. Kom hem och somnade direkt ( om jag inte minns fel ) . Lördagen betydde cup, och den gick skit  så det skiter vi faktiskt i att snacka någonting om. Stack hem och gjorde vi oss och drog till Ängelholm. Hem till min vän Dolly där det vankades fest. Vi drog i våra outfits till ica för att handla lite food, det blev taccos och jag blev lyrisk men fy fan vad mätt jag blev , orkade endast en liten tortilla. En besvikelse utav mig själv. Vi krängde upp maten och sedan börjades det att alkoholiseras. Enligt dolly drack vi dåligt, men jag hade med mig själv så har lite till försvar, aaaaaight ? ; )  Vi gröpte ur en vattenmelon och fyllde på med den lite starkare gradens dryck, och det var gott, riktigt jävla gott. Vi sjöng, dansade, snacka och hade det allmänt trevligt. Lite senare när alla var sugna på att dra till Banne, så gick jag och min vän My till en "korvfest" för att hämta med dem till Banne. De var dock inte sugna utan körde någon strafflek där man fick dricka riktigt äcklig shot ch jag är glad över att jag fick sitta tyst och stilla och gjorde allt för att undvika den här. När alla skulle gå, hade jag följe med David, Marit och My till tres där vi svängde in en liten stund för att sedan besluta oss för att gå hem . En sträcka som tar 5 minuter och 36 sekunder att köra bil, tog 3 timmar att gå  inkl en matpaus på drygt en halvtimme. Det är inte ok. VI hade jävligt roligt på vägen hem , och plånbok, staket och en jävla massa buskar är mitt nya helgintresse om man beslutar sig för att festa med de där glaspojkarna  =) tack för en väldigt trevlig och innehållsrik lördagsdag/kväll/natt , tack alla som var inblandade.

Nu ska jag klä på mig, käka frukost och lägga mig i soffan och invänta bussen som ska ta mig till staden.
Ingen uppdatering sker ikväll, eftersom inget kul kommer att hända     / liten puma . ( internt, som vanligt)

Kommentarer
Anonym säger:

never gonna like her! uuuuuusch! hahaha:P

2008-11-04 | 15:30:48
Bloggadress: http://madiix.blogg.se/
Anonym säger:

i miss yooou! <3

2008-11-05 | 13:08:48
Bloggadress: http://empass.blogg.se/
Linda eller ska jag säga Dolly ;) säger:

Undrar om jag inte ska byta mitt namn till Dolly istället eller kanske rulle....hahahahaha

kram

2008-11-05 | 22:38:15
Bloggadress: http://lindaolof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback