wwww

Det här kan ha varit den tråkigaste dagen under en tre veckors period ? ....
En föreläsning där man verklgen fick kämpa med att hålla ögonen öppna, och som bara hade diagram på powerpoint. För att glädja mig själv, så var det inte bara jag som hade problem. Vilket innebär att den vekligen måste ha varit tråkig.
   kom hem vid lite över ett tror jag klockan var, käkade middag och tittade på beck- spår i mörker. Vågar aldrig kolla på den när det är mörkt, så det har blivit till en "wow, titta-på-beck-när-det-är-ljust- film" : ) . Den är lika bra varje gång.

Jag förvånas varje dag, över hur människor kan vara på ett vis, och sen när man lär känna dem på djupet, är de inte ens i närheten, utav det som man en gång trodde att de var. Både märkligt och lite intressant.

Måste verkligen börja plugga på riktigt imorgon, och inte bara tita på beck . 
  Har lagom mycket kvar till tentan den 5 december. och får dessutom reda på imorgon
om jag klarade tentan, jag tror inte jag gjorde det. men hoppas så förbannat.
träning nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback