engelholm på g igen.

Säsongens andra långresa går åter till UMEÅ,
den här gången lite tunnare trupp än förra gången.
herrarna lirar mot munka och "vi" leder med 3 - 1 .
då är det väl bara vi som ska plocka poäng den här
helgen och efter de tre senaste veckornas träningar
känns det verkligen som om vi kan ta och kommer
ta poäng.

emlan, tack för att du är du <3



och jag längtar tills jag ska få krypa ner i din säng
med dina armar om min kropp, och sedan få vakna
upp av att solen lyser på din kropp .

Kommentarer
Emlan säger:

Fisken, tack för att du är du! Jag gillar dig=)



I helgen smäller det, vi ska kötta!!

2008-10-17 | 21:05:49
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback