idiot, helt seriöst.

Har du bott utomlands någon gång?
-  jag stannade i norrland i två veckor

Helt seriöst vet jag inte om jag ska skratta eller gråta över BB's blogg !
Jag kolar snart knappen faktiskt ! Det är ju helt sjukt, jag måste nog gå
och berättade det för far, han kommer nog behöva sätta sig ner för att
skratta, om jag känner honom rätt! Fast nu när han fyllt 50, vet man ju inte!

Helgen kommer bli helt kanonbra om jag känner de inblandade! Mys,
Shopping, och förbaskat mycket fest  !   :  ) Ängeholm, kan bli bra!

nu ska jag lägga mig och sova, riktigt äckeltrött är jag. !

over.

Kommentarer
Cornelia säger:

Hon skojar ju bara, hahahaha!

2008-10-03 | 14:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback