somliga är lite snyggare än vad andra ser.

Ha lite översende med kommande inlägg!

A drop in the ocean får mig att falla pladask för sakerna som inte kan räknas till mina än.
 det hela känns som en film. Löven falle till marken, de gula löven fastnar under mina converse skor som inte längre passa in i den kyliga världen. Snart får stövlarna åka på, vinterjackan knäppas och mössan dras ner precis till ögonen, så att jag inte blir så lätt att kännas igen. i'm holding you closer, cuz you're my heaven. Fatta vilken bra film det här är. Allt jag drömt om finns med. Framför allt längtan till innebandyn, varje gång på tåget pirrar magen till, och klockan går så fruktansvärt sakta, men när jag väl är framme spelar inte det någon som helst roll, för då svävar jag iväg till en annan plats. Det har gått och blivit till min, till vår fristad.  FBC Engelholm - drömmen gick och blev sann.

så, nu har jag övergått till disco hemma.
borde plugga ännu mer, men naaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback