damdidam-damdidam....

Det börjar närma sig nu. 1 maj är alldeles runt hörnet.
Och det känns, det gör det faktiskt. 2 år av saknad..
Man ska ta vara på allt man har, innan det är för sent.

Idag är det alltså valborg. Känns inget märkvärdigt med det.
För två år sedan var jag hos jocke och klarade inte pressen.
För ett år sedan var vi på ullared och handlade järnet, skulle
sedan festa hos madde medan gästerna struntade i att komma.
Kan tillägga att vi var irriterade, arga, förbannade och allt man kan va.
Så idag är en sådan dag som ska gå i lugnets tecken faktiskt. Ska
grilla med familjen och mina kusiner. Ska sedan gå upp till majbrasan.
Har inte varit där på många år, så nära men ändå så långt bort

Har städat min garderob och ska snart ut i solen. Ska bara göra min
mamma glad genom att städa hela huset först : ) klockan är ju faktiskt
bara kvart över 10 : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback