FREDAGKVÄLL

HJÄLP! jag är med i en japansk TVshow.
Jag ser verkligen fram emot de här avsnitten.
Så man kan få skratta sig till träningsvärk.
Men först är det halv åtta hos mig, underbart
program som får fram ett och annat leende.

För övrigt sov jag som en stock innan mellan
kvart över ett och halv fem när mamma kom in
och sa : snäckan. Då visste jag inte riktigt var
jag befann mig, men gick upp gjorde jag och åt
mammas hemmalagade köttbullar och pasta.

Har tvingats att dammsuga och plocka undan
på rummet, för det såg faktiskt ut som jag vet
inte vad . Ska lägga mig i soffan nu och bara
ta de lugnt hela kvällen för att senare imorgon
åka ner och kolla på HIF's seriepremiär mot ÅHUS.

blev väldigt berörd utav metros artikel om cancer.
Livet är orättvist, mamma visade den och jag kunde
inte läsa färdigt artikeln. Sådant är för smärtsamt.
sjukdomar i allmänt är ,, jag finner inga ord.
jag saknar morfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback