TEMPORA MUTANTOR ET NOS IN ILLIS

Skellefteå besegrade Lockerud med 6-2.
Och Lockerud har garanterat inte spelat med
sitt bästa lag. Antar att man har råd att göra så nu.

det hör till har jag hört
att man ska vara kall,
hård och känslolös .
du behöver väl inte bli
ledsen, det hör inte hit.

Jag sitter och glor igenom gamla inlägg och ibland kommer där faktiskt en och annan tår. Jag vet egentligen inte varför, det bara händer. Antar att det blir så när man bara sitter helt handfallen på sin stol och struntar i att tiden rinner iväg, att ingenting är planerat. Att dagen bara flyr och jag gör ingenting för att försöka stoppa den. Egentligen borde jag kalla mig själv för idiot, för det känns inte okej för mig och antagligen inte för någon annan heller som faktiskt bryr sig om mig på riktigt. Påtal om att bry sig om någon på riktigt. Det är ju ett ständigt problem. Osäkerheten träder fram och man har inte den blekaste aningen om var man står. Det gör mig irriterad och alldeles....jag finner faktiskt inga ord för känslan . Helt ärligt vill jag bara skrika ut att här är jag, och jag har också känslor. Berätta för dem som verkligen behöver höra det. Men det får bli skriverier, som vanligt. Något annat har jag inget mod till. Så har det alltid varit, jag har inte ryggrad nog att kunna stå upp och stirra någon långt in i ögonen och förklara att jag inte är bekväm i situationen som uppstått. Jag är alldeles för feg för att våga vara ärlig när det gäller sådant. Vet inte vad det beror på, men det är en sak jag inte är nöjd med.

allting rinner ur min hand, och det
rinner ikapp med sådant som inte
får förekomma. Tiden rinner iväg
och jag försöker stoppa den , den
här gången men jag hinner inte ikapp.

Gud vad jag låter bölig, det är helt sinnessjukt. Men även sådana dagar finns och jag vet bara inte hur jag ska hantera för känslorna som bubblar upp inom mig. Det känns inte alls bra, och jag får helt enkelt trösta mig med att det är innebandyträning imorgon bitti och jag behöver verkligen den lyckokänslan jag får i FBC Arena.

Grattis Tina,
det här är
du värd !

Kommentarer
Tina säger:

Tack <3 !

2009-04-12 | 18:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback