På lördag, på lördag på lördag

Idag är det alltså lördag och min uppdate har varit sämre än jag vet inte vad. Det har faktiskt en anledning. Vi skulle byta "internetleverantör" ( jag har inte den blekaste aningen om vad det heter just nu ) . Och det skulle inte föra med sig några dåliga saker eller problem. Det verkar vara en standardreplik som försäljarna måste lära sig att säga tvåtusen gånger innan man får jobb som det. För problem är det enda som uppstått i samband med det här och det är förbannat jobbigt och jävligt värdelöst rent ut sagt. Men jag är inte bitter- jag känner mig inte alls irriterad eller förbannad ! ( Emelie D )

Gårdagen blev väldigt lyckad då jag tillbringade ett x antal timmar med mina vänner My & Tina. Det stod härligt till och vi får väl gratulera My som gick segrare ur Bowlingstriden, Grattis. SYnd att Tina inte kan haka på ikväll på feste, årsfesten. Men det kommer fler gånger partypingaln. Men Jag och My ska försöka liva upp stämningen och har ÅRETS FEST ( lite kul var det  ? ) Har väl som vanligt för stora förhoppningar på mig själv och vad som komma skall, men My ska fixa så att jag kan möta förhoppningarna på halva vägen åtminstonde.

Annars flyter livet på som vanligt. Och nu i veckan kommer jag ha magiskt mycket att göra. Helt sjukt. Måste skicka in mina idrottsuppgifter, jag måste skriva en hemtentamen , nej vänta. Det blev visst två eftersom jag fick den andra hemskickad nu för någon dag sedan, och den ska visst vara inne nästan måndag. Bra planering som vanligt i den kursen. Jag blir så trött, irriterad och lite smått road, men jag är inte bitter

Ser fram emot festen ikväll.
Får hoppas at det blir utgång
i HBG sen tillsammans med  M Y-
så har man nära och bra hem sen :)

Update kommer när jag kan, eftersom att min data inte tycker att jag ska få göra det när jag vill eller sådär. Så det får bli som det blir . Det är nog ingen som saknar inläggen iaf..


inside of me

Kommentarer
Judith -if you can imagine it, you can have it. säger:

sv: okej va kul ;>

vilket datum får ni examen?:)

2009-04-25 | 11:23:42
Bloggadress: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback