På lördag, på lördag, på lördag.

Hursom så sitter jag uppe vid den här tidpunkten och har faktiskt varit uppe sedan kvart över sju, utan anledning. ( Du ser emlan, jag lär mig att ta vara på tiden) Skämt å sido så är det något jag brukar göra när jag är förväntansfull och det är jag inför denna dagen. Ska åka ner med vivven till malmö och bara gå runt och ha en underbar dag. Sen ikväll blir det grillning och det var en idé som uppkom för någon dag sedan när jag var ute och cyklade och jag kände doften av grillat kött. Helt magiskt. Och sen har jag fått en riktig vår och sommarkänsla. Ni vet när det har börjat regna och marken har varit så fasligt varm, så känner man den doften utav nyfallet regn. DET är en riktig känsla för mig iaf. Om vi ska fortsätta att prata känslor som har med vår och sommar att göra så kan vi prata om det som alltid hände under mina födelsedagar de senaste åren. Eller det slutade väl när jag var en 10-11 år. Jag fick alltid för mig att springa ut och springa ikapp bilarna som skulle köra hem, och det slutade alltid med att jag skrapat bort halva topparna på stortårna, vilket resulterade i att min mamma alltid fick plåstra om dem och att jag inte kunde spela fotboll på typ en månad.

Vilka sjuka saker man har gjort i sitt liv när man tänker tillbaka. Jag var ju dessutom mästare att klättra i träd. Man var verkligen en apa, inte konstigt att man haft svårt att sitta still under en längre period i skolan. Föreläsningarna har jag ju varit hemska på det viset att jag alltid måste pyssla med något annat för att inte tappa fokus. Visserligen så är det det som jag har gjort. Men det är sådant som händer och det är sådant som man får ta.

Påtal om föreläsningar, tänk de som håller i dem och sedan tycker publiken att de börjar bli tråkigt så går dem. Undra var man har för känsla inom sig då ? Jag hade inte velat stå och prata inför 200 personer och sen får man syn på att folk tar sitt pick och pack och börjat gå ut ur salen, därför är jag så exemplarisk att jag inte gör det heller.

Gud vad man kan pladdra på utan att ha något vettigt att säga egentligen ?! Det är nog bara för att det är sjukt fint väder, och jag hoppas på klarblå himmel under hela dagen samt att värmen håller i sig så att man kan sitta ute och bara ha  en underbar dag.  

Idag har vi varit tillsammans i ett halvår, och jag har inte den blekaste aningen om var tiden tagit vägen <3
Båstad out door open kommer väl alltid vara sådär lite speciellt antar jag,


" du har fått en stjärna "
Nej , nu är det dags att ät lite frukost skulle jag tro . och nu hoppas jag på en underbar dag,
inside of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback