Dålig update, pga ......idrottande.

Idag är det dagen före doppare dagen.
Har precis pratats vid med cornelia så
nu har jag fått ännu lite mer taggnings-
uppmaning inför helgen. Det ska bli galet
och åter galet, jag gillar den känslan.

Har packat färdigt nu och har min stora
innebandyväska med mig, Resväskan
kommer imorgon med mamma och pappa.

Har fått ett myggbett på fingret, är riktigt
obehagligt. Och inatt låg jag och lyssnade
på musiken som spelades, för den hördes
nämligen hem till mitt hus. Det är crazy .

Kommer alltså befinna mig i ängelholm
idag/ikväll/inatt, och imorgon bär det av
till BÅSTAD för båstad out door open.
FETT FETT FETT FETT FETT FETT!!

nu ska jag äta frukost och kolla på de
sista avsnitten av baywatch säsong 2 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback