Men vad gör man?

Jag stinker som en död hummer, jag funderar på tok
för mycket och jag längtar efter någonting som jag
inte kan sätta fingret på. Där ligger någonting på lurt
och jag kan inte komma på vad det är?!Vad gör man då ?

Jag är jävligt trött på att vara sängliggandes nu. Visst
det är skönt precis just då klockan ringer och man
inser att klockan är halv 7 och man måste gå upp för
att inte missa tåget till skolan, just då är det jävligt
skönt att känna att man kan stanna i sängen hur länge
man vill. Tror ingen människa inte tänka som jag gjort:
tänk om man kunde få vara sjuk en vecka så man bara
kunde få sova ikapp alla de timmarna man missat ?

Jag hatar numera min halsfluss och jag vill dra på mig
de där jävligt tighta brallorna och bara springa skiten
av mig själv och skicka bollen upp i nättaket, just precis
där vill jag vara. Spela innebandy som jag aldrig gjort.
Men just nu kan jag inte det, och jag hatar det över allt annat.

jag vet om att jag är en kvinna med livlig fantasi. Men
jag anser att det är en härlig egenskap, men vad gör man?

Kommentarer
Emlan säger:

Krya på dig vännen! <3

2009-08-13 | 07:28:00
Bloggadress: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback