teamhelg i skogen !

Då har ännu en helg passerat och jag har
tillbringat den i skogen, i grenarp eller genarp
eller vad det nu hette. Hade teamhelg
tillsammans med laget. var faktiskt väldans
trevligt, dock så är man fantastiskt trött idag.
Har gjort en del galna saker måste jag säga.
Gått på en smal planka åtta meter upp i luften.
Jag har ALDRIG varit så rädd i hela mitt liv.
Benen skakade så jag trodde dem skulle
trilla av. Men ungefär sju meter avklarades,
och jag blev väldigt lättad.

Vi har badat tunna precis vid sjön, när mörkret
var på ingång, vi har sjungit för varandra och
vi har suttit eldvakt. Jag stod upp och var vakt,
medan min kompanjon Tina tog det liggande
befälet och höll koll så att några glöder inte
hamnade på marken. ;)

nej , nu är det dags för mig att ta en välförtjänt
paus i soffan. Har lagat mat, diskat och städat
huset. Så att mamma ska känna sig glad när
hon kommer hem ; ) !

Imorgon ska jag ta igen mig, sova länge och
bara chilla fram till klockan fem. Jag gillar det !

Godnatt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback