31 december klockan 14.30

jag skall vara på nyårsfest 16.00 och jag har inte ens lite färdig. Men allt är i sin ordning då väl? Sista minuten är väl så man kan kalla mig när det gäller att ta sig någonstans. Men om det gäller uppgifter och arbeten, så är jag långt före. För långt före för mitt eget bästa ibland kanske?

Nyår. Sista dagen på året! Har spelat innebandy i två timmar idag. Gunnarsson vs övriga världen. Komfortabel seger med 14-3 i matcher. Det var inte helt fy skam faktiskt. Vi slutade bara fem minuter innan utsatt tid, kl 12.

Nu är jag "hemma" i eslöv. Sitter och dricker absolut päron med sockerdricka. Herre min gud vad det är gott. Gudomligt skönt efter en dusch måste jag säga. Samtidigt som det är dirty dancing på tv. Suverän film, magisk.

Undra hur denna nyårsfesten kommer att vara? Tror inte att där finns någon fest som slår den vi hade i åhusparken? Eller vi och vi. Storebror med kompisar vilket resulterade i att vi tjänade pengar på att servera folk. Sjukt roligt. Vi trodde vi skulle somna nyktra, men det var allt annat än vad vi gjorde! Vi stod i baren, dansade och hade det otroligt roligt. Hoppas på en sådan nyårsfest någon gång igen. Sandra, alle och wivel : )

nu ska jag mysa till det med alfred. Ska sätta på honom flugan och kostymen nu för att snart bege oss till tåget.

Gott nytt år kära vänner : )


Kommentarer
Tina säger:

ha det så roligt :)

2009-12-31 | 16:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback